شیرینگ پک, متفرقه

غلاف لیبل شیرینگ

لیبل شیرینگ

غلاف لیبل شیرینگ ، در کنار مزیت هایی که بسته بندی به کمک دستگاه لیبل شیرینگ دارد، استفاده از فیلم های چاپ شده برتری ویژه ای ایجاد نموده، به طوری که این فیلم ها ضمن بسته بندی و محافظت از محصول نقش تبلیغ کالا را هم ایجاد می کند. معمولا بر خلاف شیرینگ پک دسته ای محصولات به منظور بسته بندی و محافظت، لیبل شیرینگ جهت بسته بندی تکی روی ظروف و بطری استفاده می شود.

غلاف لیبل شیرینگ

چاپ به روی لیبل شیرینگ به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد و به راحتی این رول ها با نماد و تصاویر دلخواه قابل سفارش هستند. یکی از دیگر تفاوت های رول فیلم شیرینگ معمولی با لیبل شیرینگ در این است

غلاف های شیرینگ به 4 دسته تقسیم میشود:

  • Full Body – تمام بدنه
  • Middle – وسط
  • Neck – درب
  • Multi Pack – بسته بندی چند تایی

1- درب بطری ها

امروزه برای پلمپ کردن درب ظروف نیز از غلاف لیبل شیرینگ استفاده می کنند. دراین حالت که خیلی هم مرسوم شده غلاف تنها به دور در محصول انداخته می شود و بعد از هدایت از تونل حرارتی دستگاه شیرینگ پک درب کالا مهر و موم می گردد. در این نوع غلاف لیبل شیرنگ درب ، غلاف به اندازه درب بطری به طوری که از درب بطری نیز پایین تر باشد بریده میشود و روی درب آن  قرار می گیرد و داخل دستگاه شیرینگ میرود تا حرارت کافی و مورد نظر را ببیند بعد از حرارت درب بطری به حالتی در میاید که شکیل تر از قبل می باشد و مشتریان آن محصول با دیدن این بسته بندی بیشتر اعتماد میکنند و خیالشان راحت می باشد که آن محصول را خریداری کنند. درب بطری مانند، درب شربت ها، عرقیجات ها، لوازم آرایشی بهداشتی ها و..

2- تمام بدنه

این نوع غلاف شیرینگ نیز تمام بدنه ظرف و بطری را تا ابتدای درب پوشش می دهد. بسیاری از ظروف شیشه ای و بطری های پت با این روش غلاف گذاری می شوند.دستگاه شیرینگ پک تونلی نمایش شیرینگ بدنه بطری شیرینگ بدنه بطری غلاف لیبل شیرینگ بعد از حرارت دهی کل بطری داخل این غلاف پیچیده می شود و بسته بندی لوکسی را تشکیل می دهد. شیشه های نوشیدنی مانند بطری های نوشابه و انواع شربت ها از موارد کاربرد این نوع غلاف کامل است.

حتما بخوانید!!
دستگاه شیرینگ پک دستی

3- وسط

شاید پر استفاده ترین نوع، شیرینگ وسط باشد. معمولا از این مدل برای درج مشخصات کالا و نقش و نگار طراحی شده استفاده می گردد و دیگر جنبه محافظتی از کالا را ندارد. یکی از بهترین کارهایی که می توان به بطری های تک رنگ و ساده جلوه زیبایی دارد بدون شک نوع لیبل شیرینگ وسط خواهد بود.

4- بسته بندی چند تایی

از لیبل شیرینگ نیز می توان به منظور بسته بندی چند محصول به صورت پک یا بسته های چندتایی استفاده نمود. در این روش معمولا بر روی خود بطری یا ظروف به صورت تکی برچسب معرفی کالا و مشخصات چسبانده می شود.

دستگاه غلاف زن:

غلاف زن دستگاه به دلیل سبک ساختاری، میتواند در صنایع مختلفی در بخش بسته‌بندی کاربرد داشته باشد.

می توانید با مشاوران رایگان ما در شایان صعنت با ما درارتباط باشید.

 لیبل شیرینگ

لیبل شیرینگ حرارتی بطری

لیبل شیرینگ pvc نوعی روکش حرارتی است که در صنایع بسته بندی کاربرد فراوان دارد. لیبل شیرینگ در واقع قشایی نازک و پلاستیکی است که در اثر حرارت جمع و به دور کالای مورد نظر پیچیده می شود. این نوع بسته بندی در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و… دستگاه شیرینگ بطری بسیار پر کاربرد است و حتما حداقل یک بار آن را دور بطری های سس، شیر، آبمیوه، شامپو و… دیده اید.

دستگاه لیبل شیرینگ بطری

این دستگاه مخصوص زدن لیبل روی انواع بطری ها در سایز های کوچک ، متوسط و بزرگ  میباشد که در زمینه های مختلف بسته بندی مورد ساتفاده قرار غلاف لیبل شیرینگ میگیرد.

حتما بخوانید!!
بهترین فیلم شیرینگ برای بسته بندی مواد غذایی چیست؟

دستگاه شیرینگ لیبل و غلاف گذار

یکی از دیگر تفاوت های رول فیلم های شیرینگ معمولی با لیبل شیرینگ در این است که در لیبل شیرینگ فیلم ها به صورت غلاف دور کالا قرار گرفته و تمام یا بخشی از آن را احاطه میکند

دستگاه لیبل شیرینگ دستی

این دستگاه برای خدمات بسته بندی و لیبل زنی در خانه مورد استفاده قرار میگیرد که بسیار کوچک است و در ابعاد و اندازه های مناسب و کوچک ساخته میشود و میتوان به راحتی در خانه با آن کارکرد و غلاف لیبل شیرینگ کرد.

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ

همانطور که گفته شده و میدانید شرکت شایان صنعت ، یکی از بهترین و شناخته ترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش انواع ماشین آلات صنعتی مخصوصا دستگاه شیرینگ پک می باشد که تمامی این دستگاه ها را با مواد اولیه مرغوب و یراق اصلی و با کیفیت میسازد و با قیمت مناسب همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش  به دست مشتریان عزیز در سرتا سر ایران می باشد.

نحوه کارکرد غلاف لیبل شیرینگ

تکه ای از این لیبل های نازک برش داده می شود و به فراخور نحوه کار، روی محصول، دور کل محصول و یا قسمتی از دور محصول (مثلا تنها بخش درب محصول) را به صورت یک غلاف درز دار غلاف لیبل شیرینگ می گیرد.

عملیات برش غلاف لیبل شیرینگ

عملیات برش و قرار دادن غلاف ها می تواند به صورت خودکار و یا دستی انجام گیرد.سپس محصول به کمک نوار نقاله به کوره حرارتی با طول ۲-۳ هدایت می شود.بعد از حرارت دهی این لایه دچار جمع شدگی می شود و مانند یک پوشش تمام یا بخشی از محصول را درون خود جای می دهد.استفاده از هوای داغ ، اشعه مادون قرمز و تونل‌های بخار روش هایی هستند که برای شیرینگ در دستگاه لیبل شیرینگ استفاده می‌‌شود. البته باید گفت که ضریب انقباض فیلم یا نایلون شرینگ بسته به کیفیت و جنس آن متفاوت است.

حتما بخوانید!!
شیرینگ پک حرارتی چیست؟

غلاف لیبل شیرینگ

محافظت از نور خورشید

این لیبل ها در کنار زیبایی بخشی، در برخی موارد جنبه محافظتی از کالا را دارند. مثلا برخی از ظروف حاوی مواد نوشیدنی که در مقابل اشعه UV خورشید قرار می گیرند، در زمان کوتاهی غیر قابل استفاده خواهند شد. به همین دلیل تولید کنندگان برای افزایش طول دوره استفاده از این نوع محصولات از پوشش لیبل شیرینگ اسلیو با لایه محافظتی UV استفاده می کنند. عملیات لیبل شیرینگ برای یک بطری از زمان برش لیبل ها و قرار دادن غلاف ها روی ظرف و عبور از تونل حرارتی در کمتر از ۳۰ ثانیه انجام  غلاف لیبل شیرینگ می شود

قیمت ارزان لیبل شیرینگ

رول های مصرفی لیبل شیرینگ پک به نسبت کارایی و جلوه ای که می دهد قیمت بالایی ندارد. همچنین با یک بار سفارش می توان نقوش مورد نظر را روی آن ها چاپ نمود و با توجه به تولید متراژ های بالایی خریداری نمود. این رول ها تاریخ انقضای خاصی ندارند و در شرایط عادی سال ها قابل استفاده هستند. PVC ارزانترین و در دسترس ترین ماده ای است که می توان فیلم شیرینگ از آن غلاف لیبل شیرینگ تولید کرد.

قابلیت وکیوم و پلمپ کردن

برخی از خوراکی ها مانند شیشه های سس مایونز ، آب لیمو و … باید جوری طراحی شوند که باز شدن درب قابل تشخیص باشد و حالت دست خوردگی آن فورا مشخص شود.

لیبل شیرینگ pvc

  • قابلیت تولید لیبل شیرینگ pvc در تمام ابعاد
  • چاپ تصویر روی لیبل با بالاترین کیفیت و بروز ترین ماشین آلات
  • چاپ پذیری بسیار بالا ، براقیت و شفافیت عالی
  • قابلیت سفارش با مواد اولیه درجه ۱ ، ۲ و ۳

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *