شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک تیغه افقی

دستگاه شیرینگ پک تیغه افقی

این مدل دستگاه شیرینگ پک به صورت نیمه اتوماتیک ساخته شده است و در بسته بندی انواع جعبه، کارتن، شیشه، محصولات بهداشتی و… که طول زیادی دارند کاربرد دارد. از خوبی های سیستم دستگاه شیرینگ پک تیغه افقی بهینه شدن ابعاد کلی دستگاه و اشغال جای کمتر است.

در این نوع دستگاه شیرینگ نیز همانند سایر شرینگ پک ها، تونل گرمایش با پشم سنگ برای جلوگیری از تلفات نیرو عایق حرارتی شده است .

 

ویژگی های دستگاه شیرینگ پک تیغه افقی

این است که شاسی تیغه دوخت به صورت موازی با شاسی اصلی کار گذاشته می شود که این عملکرد در جهت شیرینگ پک کردن محصولاتی با طول زیاد مانند انواع پارکت یا کف پوش، انواع قفسه های فلزی آماده، انواع استند و از این دست محصولات کاربرد دارد. از مزایای دستگاه شیرینگ پک تیغه افقی می توان به ابعاد کوره اشاره کرد که با همان ابعاد معمولی و متداول پک نهایی و سوراخ نایلون از بغل محصول را انجام می دهد.

نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ پک تیغه افقی

برای شروع اپراتور محصول را بر روی میز ابتدای دستگاه قرار می دهد و محصول را به قسمت زیر تیغه دوخت هدایت می کند. با فشردن پدال توسط اپراتور عملیات دوخت انجام می گیرد و با قرار دادن محصول بعدی و انجام دوخت آن کارتن یا محصول قبلی برروی نوار نقاله رفته و به صورت طولی وارد کوره می شود و شیرینک محصول صورت می گیرد.

پس از خروج محصول از داخل کوره نایلون آن که حالت نرم و نزدیک به ذوب دارد به کمک فن خنک کننده تعبیه شده در انتهای دستگاه کاملا جذب محصول شده و بسته بندی یا به اصطلاح شیرینگ محصول نهایی می گردد. میتوانید با مشاوران ما برای خرید دستگاه شیرینگ پک درارتباط باشید.

حتما بخوانید!!
مزایا و معایب استفاده از فیلم شیرینگ در بسته بندی محصولات

تیغه دوخت دستگاه شیرینگ پک  به طول 60 که از جنس آلومینیوم ساخته شده و با رنگ تفلون پوشیده شده است این تیغه در اکثر دستگاه های شیرینگ پک تونلی استفاده می شود مخصوصا دستگاه های جدید ماشین سازی توان صنعت که به راحتی نصب می شود و برای نصب تیغه روی دستگاه دیگر ماشین سازان نیاز به نصاب خواهید داشت در قسمت پشت تیغه شیار جاسازی المنت می باشد که با نصب المنت روی تیغه حرارت به طور مستقیم به تیغه انتقال داده میشود.

تیغه

روش استفاده بهینه از تیغه دوخت

تیغه دوخت دستگاه شیرینگ از فلز آلومینیوم سخت کاری شده تهیه شده است که بعد از عملیات خاص با روکشی از تفلون پوشش داده می شود. برای جلوگیری از ایجاد دود، بو و عوارض شیمیایی لازم است در صورت مشاهده چسبندگی فیلم شیرینگ به تیغه نسبت برای تمیز نمودن آن با دستمال آغشته به روغن به نحوی که از آسیب رسیدن به پوشش تفلونی تیغه جلوگیری گردد اقدام نمایید.

دقت گردد جهت نظافت تیغه دوخت شیرینگ پک از بکار بردن اشیاء سخت و برنده ( چوب، فلز، شیشه ، ابزار برنده و….) به هیچ وجه استفاده نشود .
لازم به ذکر است که چرب نمودن تیغه دوخت دستگاه شیرینگ با موادی نظیر روغن پارافین، روغن موتور و یا هر روغن موجود باعث افزایش طول عمر مفید قسمت دوخت می گردد .

موارد عدم استفاده صحیح از تیغه دوخت دستگاه شیرینک پک

پلاستیک در موارد زیر به تیغه دوخت می چسبد :

  1. نوع فیلم شیرینگ پک مصرفی از نوع نامرغوب یا آمیخته با ضایعات باشد.
  2. دمای تیغه دوخت کنترل نشده باشد.
  3. زمان دوخت بیش از حد نیاز باشد ( بیش از ۵/۱ ثانیه)
  4. دستکاری عمدی یا غیر عمدی توسط اپراتور که باعث محو شدن قسمت روکش تفلون نسوز می گردد.(رنگ پریدگی و زدگی از فک تیغه دوخت باعث چسبندگی می شود.)
  5. در صورت چسبندگی برای رفع این مشکل، پارچه ای روغنی به سرتاسر تیغه کشیده می شود.
  6. در این صورت تمام قطعات چسبیده از تیغه جدا می شود.
  7. در صورت مشاهده زدگی بیشتر یا رنگ پریدگی یا له شدگی تیغه بهتر است تیغه بازسازی یا تعویض شود.
حتما بخوانید!!
کدام فیلم شیرینگ برای محصولات شما بهترین است؟

 

.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *