شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک دستی

دستگاه شیرینگ پک دستی یا همان شیرینگ پک به دلیل جعبه بندی روکش سلفون بر روی کالا به صورت چسبیده و وکیوم (بی هوا) داخل آن استفاده میشود. به دلیل این که در پروسه بسته بندی ، پک بسته بندی در اعراض هوای گرم قرار گرفته می شود ، این نوع سلفون به دور این پک جمع بندی شده و به شکل یک بسته بندی دستی به وجود می آید.
دستگاه شیرینگ پک دستی در ابعاد و وسعت های مختلف تشکیل می شوند که با توجه به این نیاز ها می توان از هر کدام یک در صنعت های مخصوص به خود استفاده کرد. کاربرد و کارکرد این دستگاه به دلیل بسته بندی انواع جعبه ها ، مجله ها ، اساب بازی، قطعه های مورد نظر ، مواد غذایی و… در کارگاه یا منزل میباشد.
نوع عملکرد این دستگاه دستی و لفاف بسته بندی شیرینگ pvc و pof , با کنترل و تنظیم درجه حرارت و توان مصرفی آن 2000 وات و ابعاد کار آن هم 60 سانتی متر می باشد این دستگاه توانایی حافظه و برنامه ریزی را در خود ندارد.
طرز استفاده از این نوع دستگاه ها بسیار مقرون و به صرفه است , و از نظر تعرفه قیمت هم بسیار مناسب است زیرا بر این که کار کردن با این مدل دستگاه بسیار ساده است و در ادامه به نکات مهم و رایجی به این موضوع از این دستگاه شیرینگ اشاره خواهیم کرد.

روش کار دستگاه شیرینگ پک دستی به این شکل است که محصولی که قرار است بسته بندی شود ، بین این رول قرار گرفته می شود. و سپس با فاصله ایی دقیق و مناسب ، وزنده سشوار آن را جمع می کند.

حتما بخوانید!!
تفاوت بین فیلم شیرینگ و فیلم استرچ چیست؟

و باید در طول این مدت زمان دقت داشته باشید که بسته آسیب نبیند. چرا که دمای سشوار بر روی محصولی که با آن دستگاه بسته بندی شده بسیار بالا است.

کارکرد دستگاه شیرینگ پک دستی

در این بخش از دسته بندی کردن با دستگاه شیرینگ پک بعد از این که مرحله شیرینگ کردن یا همان دسته بندی کردن با دستگاه شیرینگ دستی آسان و ارزان به پایان می رسد باید آن را بر روی یک پایه قرار داد تا سر آن به سمت بالا قرار داشته باشد.

برای دسته بندی کردن و همین طور کامل جمع کردن یک محصول با دستگاه شیرینگ پک دستی با یک سشوار مخصوص آن ها را چفت و بست می کنند فقط باید ملاحضه کرد زیاد نباید از سشوار موقع جمع بندی کردن محصول آن را استفاده کرد و همان طور که در مطالب پیش گفته شد به بسته محصول آسیب می زند.

و در این بخش کارکرد سشوار صنعتی همانند سشوار های آرایشگاه ها است. این دستگاه به عنوان دستگاه شیرینگ دستی و همان طور ارزان و آسان شناخته می شود.

سشوار صنعتی برای دستگاه شیرینگ با مواد پلیمری بهره برداری می شود. سشوار صنعتی همانند سشوار معمولی از دو قسمت متشکل شده از یک بخش موتور وزنده است. بخش دیگر یک المنت است که حرارت دمای گرمایی آن را تامین می کند. المنت را می توان همزمان با کار سشوار، روشن یا خاموش کرد. بنابراین می تواند هم هوای سرد و هم گرم تولید کند.

برخی از طرح های این سشوار احتمال کنترل و تنظیم سرعت موتور و سرعت هوای وزیده شده را دارد. بدنه آن به گونه ای ساخته شده است که تحمل تغییر دما را داشته باشد.

حتما بخوانید!!
دستگاه شیرینگ پک تیغه افقی

در طرح ها و مدل های سشوار دیجیتالی ، دما حرارتی را نشان می دهد. برای همین می تواند دمای وزیده شده به یک شی را نیز ذخیره می کند. با این کار می توان بعد ها هم از همان دما برای شیرینگ همان محصول استفاده کرد.

نحوه برش دستی

پیش از آن که دستگاه شرینگ به سورت دستی انجام گرفته شود ، باید رول شیرینگ را به ابعاد و اندازه محصول برش زد. برش باید دقیق و با ابزار مناسب این کار انجام گرفته شود. برای همین مطلوب است در کنار سشوار صنعتی ، دستگاه شیرینگ برش دستی نیز مهیا شود.

طریقه برش به این شکل است که باید رول را به اندازه ایی که لازم است ، از تیغه حرارت گرمایی عبور دهید. رول را باید تا مدت زمانی که برش به طور دقیق و کامل انجام شود ، نگه داشت.

رولی که برای این طرح شیرینگ بهره برداری می شود ، به طور کامل از جنس پلاستیک است و این پلاستیک با سشوار حرارت گرمایی داده می شود و به دیواره های بسته بندی می چسبد.

همچنان می توانید جهت فراهم کردن دستگاه برش و دوخت سلفون شیرینگ و همین طور جهت اطلاع از تعرفه قیمت ها در قسمت ارتباط با ما با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *