شیرینگ پک

مزایا و معایب در شیرینگ پک

از مزایا و معایب در شیرینگ پک در حیطه هر محصول یا محصولی پیچیده می شود که قبلا با یک فیلم پلاستیکی بسته بندی شده است شیرینگ پک حتی با اسم های دیگر برای بسته بندی محصول مشخص شده اند. همینطور محصولاتی که در کارتون های سلولوزی چیدمان می شوند. و از نظر ضربه گیر بودن دارای بسته بندی مناسبی می باشند. و در این بحث از مزایا و معایب در شیرینگ پک که در بسته بندی های جدا اما به شرط آن که از کارتن های گرم با حرارت بالا استفاده شود.

در غیر این صورت از مدت زمان بسته بندی تا ارائه در عرصه بازار ممکن است صدمه هایی جدی مثل سوراخ شدن ، و له شدن و حتی خیس شدن را مشاهده کنیم. اما در این مواقع می توان از مزایای شیرینگ کردن در بسته بندی کارتن ها استفاده کرد که علاوه بر اینکه حفاظ خوبی برای کارتن است ، شکل ظاهری ثابتتری زیبایی به آن می دهد. این یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه است.

از سوی دیگر شرینگ پک کارتن محصولات سبب جلوگیری از نفوذ رسوب و گرد و غبار به داخل کارتن و بسته بندی می شود. حال در جنس هایی نمایان می شود که با شیرینگ پک کردن ، جایگزین مطمئن تری متناسب به کارتن به دست آورده می شود.

کاربرد شرینک تنها قسمت اندکی به بسته های کارتنی نیست. بلکه خود شرینک نیز می تواند به عنوان یک پوشش بسیا مجزا برای محصولات اصلی و جنس های مرغوب باشد.

به عنوان مثال بسته های شوینده یا بطری های نوشیدنی را مورد توجه قرار بدهید ، که برای محافظت بیشترین بطری و قوطی با کشیدن لایه شرینک از بسته بندی محافظت می کنند. بارگذاری کردن چندتایی محصولات در کنار یکدیگر بدون دیگر نیاز به جایگزین در کارتن نیز از خوبی های شرینک کردن است.

حتما بخوانید!!
دستگاه شیرینگ پک | فروش بهترین دستگاه های حرفه ای شیرینگ پک در 2021

از معایب در شیرینگ پک

از معایب در شیرینگ پک می تواند از بسته بندی نادرست آن باشد و یا عدم حرارت لازم باعث خراب شدن و نا مرغوب شدن جنس در بسته بندی کارتن خواهد شد. و همینطور سبب بهم ریخته شدن در محصولات بسته بندی های نوشیدنی و کالای خدمات مد نظرتون می باشد

متداول ترین بخش مهم در روکش و بسته بندی کالاها شفافیت نایلون شیرینگ است که بخش مهمی را در پیش دارد که از مواد اولیه به کار رفته در تکوین این نایلون سبب می شود که هنگامی که از شکل خمیری به حالت نایلونی در می آیند به وسیله افت گرمایی انجام گرفته توسط آب ، دارای شفافیت و تابندگی بالایی باشند.

به همین جهت بسیاری از شرکت ها برای بسته بندی کردن محصولات خود از این نوع نایلون استفاده می کنند. البته انواع بی فروغ این نایلون یافت می شود که می توان با چاپ روی آن ها ، تبلیغات محصول خود را انجام داد. این شفافیت و درخشندگی تکلیف بسیار مهمی در شیرینگ پک وجود دارد. و الزامیست که باید حتما رعایت شود. در غیر این صورت باید تمام مدت زمان بندی که صرف بسته بندی پلاستیکی کرد را به تعویق انداخت.

از ویژگی مزایای بسته بندی در شیرینگ پک

یکی از مهم ترین مزیت های بسته بندی شیرینگ پک داشتن قیمت بسیار مناسب با توجه به نوع عملکرد و ویژگی های مثبت آن است. بعضی از متداول ترین مزایای نایلون شیرینگ پک به صورت زیر می باشد:

  • با عکس العمل و سرعت بسیار بالایی برای بسته بندی استفاده می شود.
  • از خمیدگی بسیار مطلوبی برخوردار است.
  • وزن کمی دارد و بسیار سبک است.
  • بسته بندی با نایلون شیرینگ پک که سبب با طراوت و زیبا تر به نظر رسیدن محصول می شود.
  • در برابر رخنه گرد و غبار و ذرات معلق بسیار مداوم است.
  • در برابر ورود نور خورشید از مقاومت قابل مُسَجلی برخوردار است.
  • در برابر ضربه و جابجایی دوام بسیار بالایی را دارد.
  • از پرتو افکنی و شفافیت بالایی برخوردار است.
  • دارای عرض و سفتی های متفاوتی است.
حتما بخوانید!!
مزایا و معایب استفاده از فیلم شیرینگ در بسته بندی محصولات

از ویژگی های بسته بندی نایلون شیرینگ پک

شایان صنعت یک سری از این خصوصیت ها را در بیشتر مواقع از محصولات و کالاهای خدماتی در بسته بندی شیرینگ در نظر گرفته است که به این موارد ها اشاره می شود:

دوخت پذیری بسیار با دوام

در بسته بندی های مواد غذایی لازم بر این است که بسته بندی در پوچی باشد و هوای داخل موجود در آن کاملا خالی شود. مثلا مدت زمان بسته بندی در پوش مواد لبنیاتی یا بطری های آب ، این نایلون به دلیل دوام بالایی که دارد می تواند به سادگی مورد استفاده قرار بگیرد و محصولات غذایی را بسته بندی کند.

تعرفه مناسب

امروزه با توجه به هم چشمی زیادی که در تولیدات مواد و بسته بندی آنها وجود دارد و همه شرکت ها با توجه به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا اما قیمت خیلی پایین هستند که بتوانند. در دنیای رقابت جای پای خود را مُسَجَل کند. این نایلون تعرفه خیلی مناسبی را دارد. تولید کنندگان می توانند با استفاده از نایلون های اطلس پلاستبک قیمت نهایی محصولات خود را کاهش دهند و رضایت مشتری های خود را به دست بیاورند.

حساسیت بالا به دمای گرمایی

در صنعت بسته بندی سرعت بالای بسته بندی بسیار دارای حائز اهمیت است. حساس بودن بالای نایلون شیرینگ پک در مقابل دمای گرمایی سبب شده است که بتوان آن را به سادگی و تنها با حرارت کمی با بهره گیری از دستگاه شیرینگ اتوماتیک برای بسته بندی استفاده کرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *