دسته‌بندی نشده

عوامل موثر در بسته بندی شیرینگ

از عوامل موثر در بسته بندی شیرینگ دستگاه بسته بندی شیرینگ همانند بعضی از روش های بسته بندی قاعده و اصول خودش را دارد که رعایت این اصول سبب بسته بندی درست و بسیار محکم می شود. در این بخش چند عامل تاثیرگذار گوشزد شده است که از عوامل موثر در بسته بندی شیرینگ هستند. اما با در نظر گرفتن این نوع از خدمات ها می توانید محصول خودتان را با بسته بندی با کیفیتی روانه در بازار عرضه نمایید.

در بخشی از این مرحله جنس نایلون شرینک بسیار متداول است. این نایلون باید ماده مخصوص به هم فشرده نایلون را به مقدار لازم در خود داشته باشد. کُلُفتی و ابعاد و اندازه مورد استفاده را حتما باید از همه نظر ملاحظه کرد. اگر نایلون بیش از حد نازک باشد قاعدتا دچار جر خوردگی خواهد شد و دوام بسیار چنانی را ندارد. سفتی این فیلم می تواند نسبت با وزن محصول مرغوب و دقیق باشد.

در ادامه این از قواعد محصولات لبه تیغه دوخت دستگاه در زمان برش و دوخت لبه نایلون نقش متداول و کلیدی را دارد. به این شکل که اگر قسمتی از آن دوخت ناآراسته و یا سوخته شود ، در زمان بسته بندی شیرینگ به صورت باز شده و در آمده و شکل ظاهری آن بسته بندی را غیر قابل معقول می کند. لبه تیغه دوخت دستگاه شیرینگ پک حالت دار و از جنس آلومینیومی و همینطور آلیاژی است. این تیغه ها دارای صفحه تفلون یا گرانیت است که به همراه یک المنت میله ایی به آن حرارت گرمایی داده می شود. این نوع از محصولات که در بسته بندی های شیرینگ که به صورت جنس های مرغوب و حرارتی و آلمینیومی که در موارد قبل اشاره کرده ایم به عنوان دستگاه های اپراتور و تنظیمات که مربوط به کوره می شود بررسی میشود.

حتما بخوانید!!
کاربرد سیم ارت چیست؟

عوامل موثر در بسته بندی شیرینگ و کاربرد آن

همانطور که گفته شد بسته بندی جنس هر محصولی با محصولات دیگر امکان این را دارد که متفاوت باشد ، و این مُغایرتی را در دستگاه بسته بندی و نایلون شیرینگ تولید می کند. دستگاه شیرینگ اتوماتیک در انواع متفاوتی وجود دارند که عبارت است از:

دستگاه شیرینگ کابینی : اگر قصد این را دارید که در خانه تان یا در کارگاه خود فعالیت پروسه بسته بندی را انجام دهید ، این دستگاه توانایی این محصول را به خوبی به شما کمک می کند. همچنین از آن بیشتر در رستوران ها یا جایگاه های این چنینی برای بسته بندی بسیار سریع محصولات غذایی انجام گرفته می شود. و هر کدام از انواع نایلون شیرینگ را می توان برای مورد استفاده با این دستگاه را به کار برد.

دستگاه شیرینگ تونلی : این نوع از دستگاه در قسمت شایان صنعت کاربرد پر جنب و جوشی را دارد و ساختار آن کمی سخت و پیچیده است که در آن بخشی برای پخت فیلم شیرینگ وجود دارد و همینطور توسط پشم سنگ بازدارنده می شود. دستگاه شیرینگ پک تونلی به علت اینکه که فاقد دوخت می باشد ، ابتکار بسته بندی را با سرعت مناسبی را به وفور انجام داده می شود.

شیرینگ پلی اتیلن : این نوع از دستگاه ها اقتدار بالاتری نسبت به دستگاه های دیگه دارند و برای بسته بندی هایی مانند آب معدنی های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود.

شیرینگ کانوایردار (اتوماتیک) : این دستگاه تخصصی ترین و حرفه ایی ترین از نوع دستگاه شیرینگ است و از سرعت بسیار متناسبی برای بسته بندی ها برخوردار می باشد و همچنین به صورت خدکار ابتکار عمل بسته بندی را انجام می دهد و جنس محصولات را به بیرون از دستگاه منتقل می کند. ایننوع از دستگاه ها دارای قابلیت به خصصوصی مانند کنترل حرارت و سرعت است.

حتما بخوانید!!
لیبل شیرینگ چیست؟

نکات مهم دیگری از دستگاه های شیرینگ

واحد شمارش های نایلون شیرینگ را روی هم انباشته نکنید ، اینکه آن ها را به اندازه خیلی زیاد خرید نکنید که زمان بسیاری بی بهره بمانند و لوله های مقوایی درون آن ها دچار تغییر حالت شود. سعی بکنید که در هر زمان مقرر که می دانید رول های نایلون را تا می توانید نهایت استفاده را ببرید ، و آن ها را خریداری نمایید. لوله های مقوایی داخل آن ها در صورتی که تغییر فُرم پیدا بکنند با بهره گیری از رول که در داخل دستگاه است با معضل رو به رو می کند. و بعد از آن ها به درستی محافظت کنید. نکته دیگری برای مراقبت از مقواها در این است که به تدریج رول ها را در اعراض نمناکی قرار ندهید.

این نوع از رول های نایلون را  فشار ندهید یا اینکه به شکل عمودی هم قرار ندهید ، زیرا به مرور زمان نایلون ها سُر می خورند و با استفاده از آن با معضل مواجه است ، استفاده از یک رول تراشیده شده سبب بسته بندی با عیب و نقص محصول می شود. پس آنها را به صورت افقی نگه دارید.

و حتما هم مراقب حرارت گرمایی دستگاه باشید که نایلون را دچار آب شدگی یا سوختگی نکند. نایلون ها در برابر نور خورشید آسیب پذیر هستند و بعد آن ها را از آفتاب دور نگه دارید که ممکن است دوچار ذوب شدگی بشوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *