شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ خانگی

دستگاه شیرینگ خانگی

در این مقاله به بررسی دستگاه شیرینگ خانگی و تمام نکاتی که باید در مورد آن بدانید خواهیم پرداخت پس لطفا در ادامه با ما همراه باشید:

بوسیله دستگاه شیرینگ خانگی می توانیم انواع محصولات مختلف را درون نایلون شیرینگ بسته بندی نماییم. این دستگاه برای مصرف های مختلفی به فروش می رسد. قیمت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه های بسته بندی دیگر مقرون به صرفه است.

دستگاه های شیرینگ پک عمدتا به دو صورت تونل حرارتی و کابینی ساخته می شوند.

روش کار دستگاه شیرنگ خانگی یا کابینی به صورت نیمه اتوماتیک است.موارد مصرف این دستگاه در صنایع مختلفی  هم چون: صنایع غذایی، دارویی ، کشاورزی ، فلزی، شیمیایی ، چاپ و … است. از دستگاه شیرینگ دستی می توانید برای بسته بندی بهداشتی غذا در رستوران ها و غذاهای خانگی استفاده کنید.

دستگاه شیرینگ خانگی

دستگاه شیرینگ خانگی چیست؟

همانطور که پیش تر نیز گفته شد، دستگاه شیرینگ پک خانگی یکی دیگر از انواع مدل های بسته بندی می باشد. این نوع از دستگاه شیرینگ کوچک است و به صورت کابینی می باشد. بنابراین برای کسب و کارهای خانگی بسیار پرکاربرد و مفید می باشد.

 

مزایای دستگاه شیرینگ خانگی

دستگاه شیرینگ خانگی دارای مزایای فراوانی است. در این بخش برخی از ویژگی ها و مزایای این دستگاه کاربردی را بیان می کنیم.

  • قیمت مقرون به صرفه
  • محافظت از محصولات خانگی در برابر رطوبت و گرد به کمک شیرینگ کردن با این دستگاه
  • محصول به صورت بهداشتی به دست مشتری می رسد
  • باعث زیباتر و منحصر به فرد شدن بسته بندی محصول  می شود
  •  مصرف برق این محصول بسیار کم می باشد
  • به دلیل کوچک بودن این دستگاه به راحتی می توان آن را جا به جا کرد.
  • برای بسته بندی محصولات با تیراژ پایین بسیار  قابل استفاده می باشد.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

از پر فروش ترین دستگاه بسته بندی شیرینگ میتوان از دستگاه نیمه اتوماتیک نام برد که بر بسته بندی محصولات کوچک و خانگی و یا در مواقعی که تیراژ محصول کم است استفاده می شود . تقریباً تمام محصولاتی که توسط دستگاه های اتوماتیک بسته بندی می شوند نیز توسط دستگاه نیمه اتوماتیک بسته بندی می شوند.

حتما بخوانید!!
شیرینگ و مزایای استفاده از آن چه می باشد؟

دستگاه بسته بندی شیرینگ نیمه اتوماتیک در دو نوع تونلی (tunnel ) و کابینی (یک مرحله ای ) است که این نوع دستگاه برای بسته بندی محصولات کوچک استفاده میشود . ظرفیت بسته بندی پکیج تونلی سریعتر از بسته بندی کابینی است.

 

عملکرد دستگاه شیرینگ پک کابینی

عملکرد دستگاه شیرینگ پک کابینی

نحوه ی عملکرد دستگاه شیرینگ پک کابینی بسیار ساده می باشد به این صورت که اپراتور پس از قرار دادن فیلم شیرینگ در محل مخصوص و عبور دادن آن از محل های تعبیه شده، محصول مورد نظر را درون نایلون شیرینگ دولایه از یک طرف باز  قرار می دهد و سپس آن را داخل کابین قرار داده و درب آن را بصورت کامل می بند و دکمه استارت را فشار می دهد. حرارت ایجاد شده بوسیله المنت و فن سیرکوله باعث برش و جمع شدن نایلون شیرینگ حول محصول مورد نظر می گردد.

این دستگاه برای بسته بندی محصولات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. برش نایلونی مورد استفاده در این دستگاه ها به صورت دو لایه و در یک طرف باز است که پس از قرار دادن محصول در داخل برش نایلونی و انتقال آن به داخل کابین، دوخت و برش محصول به‌صورت هم‌زمان انجام می شود.

در دستگاه شیرینگ خانگی زمان شیرینگ معمولا حدود 8 الی 10 ثانیه طول می کشد که شما میتوانید زمان را تنظیم کنید و سرعت بسته بندی به محصولتان بستگی دارد که 200 الی 400 عدد در هر دقیقه می باشد . در صورت نیاز به سرعت بیشتر شما میتوانید از دستگاه شیرینگ پک تونلی استفاده نمایید .

کاربردهای شیرینگ خانگی

آیا شما در حال تولید محصول خانگی هستید؟ یا شاید شما دارای کسب و کار کوچک هستید؟ بنابراین قطعا برای کارتان نیاز به یک وسیله ای برای بسته بندی نیاز دارید. برای همین منظور دستگاه های شیرینگ ارزان طراحی و ساخته شده اند. در این بخش برخی از کاربردهای دستگاه شیرینگی که برای مصارف خانگی و یا کارهای با تیراژ کم طراحی شده است، را بیان می کنیم.

از دستگاه شیرینگ ارزان قیمت کابینی می توانید برای بسته بندی بهداشتی مواد غذایی که در رستوران ها تهیه می شود، استفاده کنید. همچنین اگر شما غذاهای خانگی تولید می کنید، بسیار بهتر است که از شیرینگ خانگی استفاده کنید. زیرا این موضوع سبب می شود تا در عین توجه به بهداشت مشتری بیشتری را نیز به خود جذب کنید.

حتما بخوانید!!
شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک

شیرینی فروشی ها برای بسته بندی بهتر و نیز بهداشت بیشتر شایسته است که از شیرینگ استفاده کنند. وجود شیرینگ روی محصولات از آلوده شدن ونیز نشستن گرد و غبار روی شیرینی جلوگیری می کند. لذا محصول به صورت بهداشتی به دست مشتری می رسد.

از دیگر کسب و کارهایی که به دستگاه شیرینگ بسیار نیاز دارند، عطاری ها می باشند. وجود شیرینگ بر روی محصولات ارائه شده به مشتری علاوه بر حفظ بهداشت موجب شکیل تر شده محصول می گردد.

کتاب فروشی ها از دیگر مشاغلی هستند که به دستگاه شیرینگ احتیاج دارند. به کمک شیرینگ از تا خوردن و پاره شدن کتاب ها جلوگیری می شود.

فروشندگان لوازم و تحریر می توانند از دستگاه شیرینگ برای شیرینگ پک کردن محصولات خود بهره بگیرند. بنابراین می توانند مشتری بیشتری را جذب کنند. همچنین وجود شیرینگ سبب می شود، تا محصولات در داخل انبار و یا داخل ویترین به واسطه گرد وخاک کثیف و کهنه نشوند.

بنابراین وجود شیرینگ به منظور بسته بندی، محصولات موجب می شود تا ظاهری شیک و بهتری پیدا کنند. در حقیقت بسته بندی محصولات موجب می شود که محصول، به همان شکلی که هست، به دست مشتری برسد.

 

نکاتی که باید در زمان خرید شیرینگ دانست

نکاتی که باید در زمان خرید شیرینگ دانست

برای بسته بندی خوب باید عواملی را قبل از استفاده از دستگاه شیرینگ خانگی دانست.

انتخاب دستگاه باید با توجه به نیاز مشتری انجام گیرد،بنابراین مشتری بداند که برای رفع چه نیازی احتیاج به دستگاه شیرینگ دارد.

مهمترین عامل در خرید دستگاه شیرینگ خانگی که باید به آن دقت کنید جنس سلفون شیرینگ و یا فیلمی است که برای آن استفاده می کنید.نایلون رول باید فشرده باشد و همچنین ضخامت نایلون مناسب باشد دقت کنید که بیش از اندازه نازک نباشد که زود پاره شود البته میزان ضخامت باید با وزن محصولی که بسته بندی می شود انتخاب شود که در اینجاباید نوع محصول بسته بندی را بدانید. به نسبت مورد استفاده شما آیا سرعت بسته بندی مناسب است یا خیر؟ کیفیت شیرینگ را نیز بررسی کنید. کار با دستگاه چگونه است پیچیدگی کار با دستگاه شیرینگ دستی چقدر باشد که اپراتور بتواند با آن کار کند. شرایط تعمیر دستگاه و خدمات پس از فروش را نیز در نظر بگیرید . و در نهایت از مقرون به صرفه بودن دستگاه نیز اطمینان حاصل کنید.

حتما بخوانید!!
شیرینگ پک حرارتی چیست؟

قیمت دستگاه شیرینگ پک خانگی

همان طور که پیش تر نیز گفته شد، این نوع از دستگاه شیرینگ از قیمت ارزان تر و بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به سایر دستگاه های صنعتی برخوردار هستند. در واقع شما با صرف مبلغ اندکی می توانید اقدام به تهیه وسیله ای بسیار پرکاربرد کنید. این دستگاه بر خلاف قیمت پایین بسیار پرکاربرد و با ارزش می باشد. لذا می توانید در مشاغل خانگی نیز از این دستگاه بهر مند شوید. البته لازم به ذکر است که قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی یا خانگی با توجه نوع سازنده و نیز نوع امکاناتی که دارد، متفاوت می باشد.

در حقیقت دستگاه ها شیرینگ کابینی در مدل ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. لذا شما می توانید با توجه به استفاده خودتان یکی از این مدل های متفات آن را تهیه کنید.

سخن پایانی

قطعا با خواندن این مطلب از اهمیت شیرینگ کردن محصولات آگاه شده اید. بنابراین اگر شما نیز دارای کسب وکار خانگی و یا یک تولید کننده در تیراژ پایین هستید، از دستگاه شیرینگ پک غافل نشوید. شاید باورتان نشود، اما در حقیقت وجود بسته بندی به کمک شیرینگ پک می تواند کسب و کار شما را رونق بخشد. چرا که وجود شیرینگ سبب اعتماد افراد به محصولات شما به واسطه بهداشت آن می گردد. حال اگر به دنبال دستگاه شیرینگ پک با قیمت مناسب و با کیفیت هستید می توانید به کارخانه شایان صنعت مراجعه کنید. در این کارخانه بیش از نیم قرن است که افرادی با تجربه اقدام به تولید بهترین دستگاه شیرینگ نموده اند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *