شیرینگ پک

شیرینگ پک کارتن

شیرینگ پک کارتن

شیرینگ پک کارتن یکی دیگر از بسته بندی های شکیل با استفاده از رول های پلاستیکی و دستگاه های شیرینگ پک اتومات و نیمه اتومات که دور محصول یا کالا مورد نظر را محکم تر می سازد. دستگاه شیرینگ پک کارتن به تجهیزاتی گفته میشود که عمل بسته بندی انواع کارتن و جعبه ها را انجام میدهند از بزرگ تا کوچک ترین کارتن ها استفاده می شود.

دستگاه شیرینگ پک در مدل های بسیار متنوع شامل ساده ترین و ارزان ترین تا جدیدترین مدل های روز توسط کارخانه تولید صنعت شایان دستگاه شیرینگ طراحی شده و به مرحله تولید انبوه می رسد.

هرکدام از دستگاه های ساخته شده دارای مدل مشخص و قیمت های متنوع هستند به این عنوان همگی تولیدی ها و کارخانجات مختلف که به نوعی به بسته بندی محصولات خود نیازمند هستند دستگاه های متفاوتی از از این تجهیزات را مورد استفاده قرار می دهند.

فواید شیرینگ پک کارتن

محصولاتی که در کارتن ها چیده میشوند از نظر ضربه گیری بودن دارای بسته بندی مناسب هستند. اما کارتن ها ممکن است در این راه که به بازار برسد آسیب ببیند خیس یا له،‌ سوراخ شوندن، و اینگونه محصول و یا کالای که در کارتن هستن آسیب میبینند بهترین روش بسته بندی کردن کارتن ، شیرینگ پک کارتن می باشد.

به عنوان مثال در صنعت ماشین سازی برای قطعات ریز محصولات خود که قطعات خودرو به گونه ای هستند که با این که حجم کوچکی دارند اما وزن بالایی دارد برای بسته بندی آن ها می توانید قطعات را در کارتن بگذارید و کارتن های قطعات خودرو را در دستگاه شیرینگ پک کارتن بگذارید. زیرا با این کار دیگر کارتن ها موقع جابه جایی و یا در انبار گذاشتن پاره و کثیف نمیشوند.

حتما بخوانید!!
دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی

فوایدی که شیرینگ کردن دارد این است که طول عمر کارتن را افزایش می دهد محافظ کارتن می باشد و اگر بارون بیاید کارتن ها خیس نمی شود قابلیت حمل جابجایی و آسان را به همراه دارد.

دیگر نگران محصولاتی که در کاتن میگذارید نباشید. به راحتی با دستگاه شیرینگ پک کارتن آن ها را بسته بندی کنید.

به طور مثال شیرینگ پک کارتن های تخم مرغ ها که در فروشگاه ها عرضه می شوند همگی شیرینگ پک شده می باشد و جلوگیری از ورود گرد غبار و یا آلوگی های دیگر وارد بسته بندی های تخم مرغ نمی شود. برای همین میتوانید با خیال راحت آن محصول را خریداری کرده.

قرار دادن چند تایی محصول یا کالا مورد نظر در کارتن را میتوانید شرینگ پک انجام دهید و در هزینه های بسته بندی صرفه جویی کنید. اما بعضی ها نظر دارند که شیرینگ پک کردن خیلی ساده می باشد که امروزه طرح دار آن هم موجود می باشد. تا سبب زیبایی هرچه بیشتر محصول گردد.

هر محصول و یا کالایی سنگینی که در کارتن میگذارید و میدانید که کارتن بر اثر جابه جایی پاره میشود میتوانید به راحتی از دستگاه های شیرینگ پک کارتن استفاده کنید این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که با خیال راحت کارتن ها را به صورت دوتایی و یا چندتایی داخل دستگاه قرارداده و چند کارتن با هم وکیوم میشوند.

چند نمونه که شیرینگ پک کردن آن ها بسیار بهتر است:

شیرینگ پک کردن تمامی کارتن ها برای حفظ کارتن ها بسیار موثرتر میباشد.

حتما بخوانید!!
چگونه دستگاه شیرینگ پک مناسب برای کار خود را انتخاب کنیم؟

محصولات شوینده های بهداشتی نیز میتوان آن ها را وکیوم کرد.

در بسته بندی صنعت کاشی و سرامیک از این دستگاه به منظور شیرینگ کردن کارتن کاشی استفاده می گردد.

در بسته بندی کارتن گوشت های منجمد استفاده میشود. و خیلی از محصولات دیگر که میتوان با دستگاه شیرینگ پک آن ها با کمترین زمان و کمترین هزینه بهترین بسته بندی را انجام داد.

صادرات این دستگاه به کشور های مختلف بر اساس تقاضای موجود در مدل های مختلف صورت میگیرد. همانگونه که در مطالب بالا خواندیم شیرینگ پک کارتن کالاها بهترین شیوه بسته بندی می باشد. دستگاه های شیرینگ پک کارتن و قوطی ، کنسرو ها برای بسته بندی و شیرینگ محصولات در ابعاد و اشکال مختلف قابل فروش برای شما دوستان عزیز می باشد. با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *