شیرینگ پک

شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک

دستگاه شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک مناسب بسته بندی‌ های سنگین و همین طور کم حجم مانند بسته‌ های آب معدنی و یا بسته های قطعات صنعتی است. شیرینگ پک تونلی تمام اتوماتیک یا همان خودکار دارای چشم الکترونیکی برای راهنمایی بسته بندی اتوماتیک به درون کابین و هم چنان سیستم هوشمند برش پنوماتیک برای بسته بندی های شیرینگ است.

در این نوع از دستگاه ها که در موقع بسته کردن تمام خودکار است در مدل ها و صنعت های مختلفی به کار برده می شود و از طریق یک تونلی که به عبارتی دیگر در داخل یک کوره یه آن حرارت داده می شود هوای داخل بسته بندی را منقبض می کند , چرا که دستگاه های تونلی در داخل همان کوره به طور اتوماتیک بسته بندی می شود , و بعد از آن با حرارت دادن نایلون روی محصول ، نایلون جمع شده به طور کامل به محصول می چسبد و دقیقاً به شکل یک محصول در می آید و کاملا آن محصول را جمع آوری می کند. در همین حال این نوع از دستگاه شیرینگ حد و اندازه حرارت گرمای وارد شده به نایلون توسط کنترل و هدایت گر و حسگر های دستگاه تنظیم و کنترل می شود تا به محصول آسیب جدی وارد نشود.

یکی از مهم ترین و رایج ترین توانایی های دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک تونلی برای تولید جعبه بندی و دسته بندی حداقل کمِ کم 500 پک در ساعت می باشد. این دستگاه دارای ساز و کار حرارتی گرمایی کوره با دو روش المنت میله ایی و یا گاز شهری است که قطع به یقین در این دستگاه احتمال طراحی و اجرای هر دو منشا می باشد.

حتما بخوانید!!
کاربرد دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

ناگفته نماند که نمونه های دوگانه سوز و یا گازی در تطبیق با دستگاه های المنتیِ تونلی شیرینگ پک به میزان چشم گیری در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

نوع کاربردی شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک

همان طور که در مطلب پیش گفته شد این نوع از دستگاه های شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک در صنایع متفاوتی برای جعبه بندی و بسته بندی یک محصول همانند آب مدنی و یا محصولات دیگر در این دستگاه با استفاده از حرارت و بسته بندی خودکاری که دارد می توان از کارکرد این دستگاه در هر بسته بندیی از محصول خود بهره برداری کرد. و می خواهیم در این بخش نوع کاربردی شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک را بازگو کنیم:

این دستگاه شیرینگ پک تونلی تمام اتوماتیک بستگی به نوع درخواست می توان شیرینگ پک گاز سوز و یا شیرینگ پک دو گانه سوز تولید کرد البته با توجه به طراحی و ساخت المنت های کم مصرف از طریق ماشین سازی مطلوب ، مصرف برق در شیرینک پک های تونلی به طور اتوماتیک زیر 8 کیلو وات کاهش یافته است و دیگر تشریحی برای گاز سوز کردن شیرینگ وجود ندارد زیرا با این استفاده از مصرف برق و امنیت بالاتر شیرینگ برقی نسبت به شیرینگ گاز سوز ، دلیلی برای اینکار نمی ماند.

سیستم های پشت سر هم در شیرینگ پک بستگی به نوع محصول آن است ، اگر محصولی همانند بطری آب و یا نوشابه باشد بهره وری از هدایت گر و حسگر های برقی در دستگاه شیرینگ قابل بهره برداری است چون میانه بالای بطری فضای پوچ و تو خالی وجود دارد همانند دستگاه شیرینک دوغ و نوشابه ، اما در شیرینگ کاغذ دستگاه پوز ، به دلیل نبود فاصله بین این کاغذ ها باید از طریق سیستم شمارش گر آویخته برای سیستم پشت سر هم شیرینگ پک استفاده کنید.

حتما بخوانید!!
شیرینگ و مزایای استفاده از آن چه می باشد؟

خودکار سازی و بهینه سازی مصرف انرژی در این نوع از دستگاه به گونه ایی می باشد که از این نظر این دستگاه شیرینگ پک تونلی تمام اتوماتیک را به طرز چشم گیر و همین طور برتر ساخته است.

نوار نقاله

نوار نقاله جا به جایی و به صورت پشت سر هم از دیگر عامل های مورد نیاز به منظور خودکار سازی دستگاه های شرینک پک به وجود آمده است که به کمک آن ها هدایت گر محصولاتی هم چون بطری آب معدنی را در تعداد و اندازه دلخواه و به شکل مرتب به درون لوازم نصب کردنی پارویی به داخل کوره را بر عهده خواهند داشت.

جک دوخت و همین طور تیغه دوخت دستگاه شرینک پک تونلی تمام اتوماتیک ساخته شده از آلومینیوم آلیاژی بوده و با برخورداری از پوششی مستجکم دچار هیچ خط و خراشی نخواهند شد.

بعد از آن که نایلون در داخل کوره آماده شد , آن نایلون از محصول خارج شده , و به صورت ذوب شده با دمایی بسیار بالا می باشد. در این نوع شرایط فن های خنک کننده دستگاه که خارج از تونل قرار داشته باشد نایلون را خنک خواهند کرد. این موضوع هم چنان سبب این شده نایلون خیلی بهتر دور محصول احاطه و جذب شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *