دسته‌بندی نشده

دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی آسان ترین نوع دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک است. در این نوع از دستگاه شیرینگ پک میزان دقیق رول در سمت راست به طور کامل  بسته شده و عملیات بسته بندی کردن ، در راستای هدایت به اتاقک حرارتی گرمایی و برداشتن بسته از داخل دستگاه توسط گرداننده صورت گرفته می شود.

دستگاه شیرینگ پک کابینی ، توانایی کنترل و تنظیم حرارت کابین و همچنان طول مدت زمان بسته بندی را حائز است. و قاعدتا یک فرایند پک در دستگاه شیرینگ پک بین 7 تا 10 ثانیه طول خواهد کشید.

از این دسته از دستگاه های شیرینگ پک از جمله محبوب ترین آن ها دستگاه هایی در میانه ماشین آلات بسته بندی هستند. این دسته از دستگاه‌ ها توانایی انجام استفاده از بیشتر پلاستیک های بسته بندی را دارند و می‌ توانند محصولات متعددی بسته بندی کنند.

به همین خاطر محصولات شرینک پک در کلیه صنعت های تشکیلات دارو و مواد شیمیایی ، تولید مواد غذایی ، خشک بار و تنقلات ، بطری ، آرایشی و لوازم های بهداشتی و همانند این ها مورد توجه است.

این نوع از عملکرد دستگاه های شیرینگ از زیر مجموعه دستگاه های شیرینگ پک است. ماشین آلات بسته بندی شرینک پک انواع متفاوتی دارن و مانند دستگاه شرینک اتوماتیک و حتی نیمه اتوماتیک ، کابینی و پلی اتیلن دارند

و از این بین دستگاه های بسته بندی شیرینگ کابینی در فروشگاه های محصولات دارویی ، آرایشی و بهداشتی ، صحافی ها ، رستوران ها و قنادی ها به کار رفته می شوند.

اگر مسئول یک واحد تولیدی یا کارگاه هستید و قصد خرید این نوع دستگاه ها و یا خرید دستگاه های شیرینگ کابینی را دارید ، با در نظر گرفتن یک سری شرایط و با مطالعه این مطالب کلیه اطلاعات مد نظر برای خرید دستگاه های شیرینک کابینی را به دست می‌ آورید.

حتما بخوانید!!
مزیت های دستگاه شیرینگ اتوماتیک

کارکرد دستگاه شیرینگ کابینی

مجموعه همه ماشین آلات بسته بندی شیرینگ پک بر زمینه گرما دهی به پلاستیک بسته بندی است. دستگاه ها به فیلم مخصوص بسته بندی درون دستگاه حرارت گرما دهی لازم را می‌ دهد.

با این حرارت گرمایی ، پلاستیک نرم و نازک می شود و مطابقت نیاز بسته بندی می‌ تواند شکل بگیرد و جمع شود و به هم بچسبد.

همانطور که نشان داده شد تمام دستگاه های بسته بندی در واقع همه ی صنعت ها و حیطه های تولیدی و آماده سازی کالا کاربرد دو چندانی را دارد و بنا بر نیاز محصول در ابعاد و اندازه های متفاوت تشکیل شده است.

بسته بندی های شیرینگ پک در برابر همه محصولات و فشار ، آسیب ، دما ، ضربه و رطوبت نگهداری می‌ کند و دوام بسیار بالایی را دارد. پلاستیک های بسته بندی شیرینگ به سهولت پاره نمی‌ شوند.

در نهایت می‌ توانند برای کلیه محصولاتی که در یک انبار جمع می‌ شود ، یک بسته بندی مقوایی روی آن قرار بدهند و با رطوبت و حرارتی که می‌ تواند به آن ها صدمه بزند ، بهتر است.

در کنار همه این خصوصیت ها و کارکرد ها ، بسته بندی شرینک پک پیوسته به صرفه است و از برخی دیگر از پلاستیک ها و انواع دیگر بسته بندی ها ارزان تر است.

با این حال همه ی صنعت هایی که برای بسته بندی کالا ها و تشکیلات خود از بسته بندی شیرینگ پک استفاده خاص می‌ کنند ، نیاز به هوایش سالم و دائم در فضا و محوطه ی کارگاهی و کارخانه ای خود دارند.

حتما بخوانید!!
کاربرد پلاستیک شیرینگ چیست؟

زیرا بر این که پلاستیک های شیرینگ پک در حین حرارت‌ دهی از خود گازی انتشار می‌ کنند که می‌ تواند در مدت طولانی برای انسان زیان آور باشد. با این حال ، که ثابت نشده که این گاز می‌ تواند برای نوشته های داخل بسته ، ممکن است زیان آور باشد.

بررسی و قابلیت این نوع دستگاه ها

دستگاه های شیرینگ پک کابینی متناسب به دیگر دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک ، اندازه های کوچک تری را دارد و متناسب با احتیاج کارگاه‌ ها و فروشگاه های ذرون شهری ساخته شده است. و به این معنی که بتواند هر تعداد محصول که مورد لازم است را بسته بندی کند و میزان فضای زیادی را هم اشغال نکند.

رستوران‌ ها ، شیرینی فروشی ها ، فروشگاه های تولیدات نان و شیرینی ، هتل ها ، کافی شاپ ها ، کترینگ‌ ها ، داروخانه ها و یا حتی در عطاری ها ، کارگاه های بسته بندی مواد غذایی و دارویی و بهداشتی ، و این که همگی می‌ توانند از این دستگاه شیرینک پک کابینی برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند.

دستگاه های شرینک کابینی برای بسته بندی های متفاوت جعبه ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. و هیچ کدام از انواع متفاوت این دستگاه ها به گرداننده متخصص نیاز ندارند و سرعت العمل بسته بندی آن ها به نسبت بیشتر انواع دستگاه های شیرینگ پک بالا است.

در نتیجه تمام واحد های تولیدی کوچک و درون شهری که به دنبال بسته بندی جعبه ها و محصولات متعدد خود هستند می‌ توانند با تامین این دستگاه ها ، کالا های خود را با کیفیت و امنیت بهتری انبار کنند و به فروش برسانند.

حتما بخوانید!!
دستگاه شیرینگ آب معدنی

و همچان برای تهیه این نوع دستگاه های شیرینگ پک کابینی در اینجا کلیک کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *