شیرینگ پک

بسته بندی شیرینگ چیست؟

این نوع از پلاستیک ها نوعی از نایلون می باشد با قرار گرفتن در برابر حرارت گرمایی به دور محصول معطوف جمع می شود که این توانایی سبب شده است که این نوع از نایلون یکی از منحصر به فردترین موارد برای بسته بندی در دستگاه شیرینگ پک باشد که سبب مقاومت کالا در برابر گرد و غبار و آلودگی ، حمل و نقل راحت تر ، بسته بندی چشم نواز و دیگر موارد می باشد .

 

همچنین میله های پیوسته در این دستگاه به کار برده شده توسط سیستم کشش کشیده می شوند تا ابعاد و طول بسته بندی شیرینگ داوم چند برابر را داشته باشند. سیستم این نوع از دستگاه ها در بسته بندی با توجه به گستردگی و فراگیری روزافزون در این بخش قصد بررسی دقیق نکته های فنی حرفه ایی و عملکردی لازمات و تجهیزات بسته بندی را در اختیار داریم.

یکی از انواع نایلون‌ های مورد استفاده شده در صنعت های تولیدی مغایرتی دارند و به خصوص در صنعت های بسته‌ بندی شده ، نایلون های شیرینگ پک هستند. این نایلون‌ ها بعد از تحت پوشش قرار دادن محصول و در بسته‌ بندی محصول‌ ، با حرارت بی هوا شده از آن حفاظت می کند.

نایلون‌ های شیرینگ در هم جواری با دمای 160 تا 220 درجه سانتی‌ گراد تغییر شکل داده و به آن محصول مرغوب می چسبند. این دماها باعث می شود که کنترل بر روی صنایع بسته بندی شیرینگ بشود.

و در نتیجه محصول از داخل محفظه ایی به نام کوره عبور داده می شود. در این کوره به این پوسته های پلاستیکی حرارت گرمایی داده می شود تا نرم و پخته شود. و در آخر کوره فن های خنک کننده وجود دارند تا به بسته های هوا سرزند و پوسته شرینک پک را خشک کند تا خوب جمع شود و دور محصول را محدود کند.

حتما بخوانید!!
شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک

اندازه و ویژگی‌ های نایلون های بسته بندی

نایلون‌ های شیرینک پک در ابعاد و مقیاس های متفاوتی ایجاد خواهند شد و متدرجا بنا به درخواست های مشتری ، سفارشی تولید می شوند. چرا که در صنعت های مختلف ، طول و عرض نایلون و همچنین فضای مورد نیاز آن ، متفاوت است.

نایلون‌ های شیرینک به طور کلی ، در دو نوع تشکیل می شوند: یک پوسته و چند روکش و پوسته . هر چه قدر مقایس پوسته های نایلون بیشتر باشد ، کیفیت آن زیاد تر خواهد شد. عرض نایلون‌ ها از 10 سانتی‌ متر تا 120 سانتی‌ متر و سفتی و کلفتی نایلون‌ های شیرینگ از 30 تا 200 میلی متر بی ثبات است.

اگر از نایلون شیرینگ تک لایه و پالنی جهت ضربه گیری استفاده می کنید ، مطلوب است چند پوسته از آن را به دور کالای مد نظرتان بپیچید.

و در نظر داشته باشید که نایلون‌ های شیرینگ در رنگ بندی‌ های متفاوت تشکیل می شوند.

خرید مهم نایلون شیرینگ پک

تقریبا همه کسانی که در کسب و کار های خود مواد و کالا های مصرفی خود را به طور مهم و اصلی خرید می‌ کنند این است که نایلون شیرینگ هم یکی از آنهاست.

در شرکت شایان صنعت به عنوان یک عمده ترین و پر فروش ترین نایلون شیرینگ است که می‌ تواند نیازهای شما را از بابت خرید اصلی و مهم لازمات و وسایل های بسته بندی تامین کند.

با شایان صنعت می‌ توانید بهترین خرید را سریع تر و سهولت تر تجربه کنید. خرید عمده نایلون شیرینگ به صورت رولی یا کیلویی است.

حتما بخوانید!!
دستگاه شیرینگ پک تیغه افقی

هر رول نایلون شیرینگ بنا به طول و عرض و کلفتی آن ؛ وزن مشخصی دارد و خریداران هر عمده نایلون شیرینگ اغلب با توجه به تعداد رول مشخص شده و یا وزن مشخصی خرید خود را انجام می‌ دهند.

نحوه نگهداری از بسته بندی نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ در دمای بسیار بالا نرم و انعطاف پذیر می شوند و راحت تر محصول معطوف خود را احاطه می کند. و از آنجایی که میزان و فضای اندازه محصولات مختلف مغایرتی در آن موجود می باشد نایلون بسته بندی شیرینگ پک در ابعاد و مقیاس های متفاوت و بنا به درخواست سفارش مشتری تکوین و تشکیل می شود. و در این بخش از روش نگهداری بسته بندی های شیرینگ که به صورت موارد زیر اشاره می شود را بازگو خواهیم کرد:

– از درخواست و تحویل نایلون ها تا زمان استفاده از بسته بندی های شیرینگ در بازه زمانی خیلی طولانی نگذرد ، چرا که  سیم پیچی مقوایی یا لوله مقوایی در داخل آن ها دچار تغییر شکل نشود.

– به دلیل جهت حفاظت از سیم پیچی های مقوایی و لوله مقوایی آن ها را دور از خیس شدن و نم قرار دهید و در جای خشک نگهداری کنید.

– به دلیل جهت تغییر شکل نایلون‌ ها در مقابل آفتاب ، آنها را در محلی سر پوشیده نگهداری کنید.

– بسته بندی های نایلون را به صورت افقی نگهداری کنید تا دچار سُر خوردن و تراشیده شدن بسته بندی ها نشود.

– و در زمان بهره گیری از نایلون ها ، با کنترل و تنظیم حرارت گرمایی ، از ذوب شدن بیش از حد اندازه یا سوختن نایلون‌ ها جلوگیری کنید.

حتما بخوانید!!
4 نکته ی مهم که باید قبل از خرید دستگاه شیرینگ پک به آن ها توجه شود!

– به کالا های مورد نظر و محصول مورد نظرتان در جاهای بسته بندی دقت کافی داشته باشید، تا طول و عرض مناسبی را انتخاب کنید و کمترین پسمانده ها را داشته باشید.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره بسته بندی های شیرینگ پک و خرید عمده آن در قسمت ارتباط با ما در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *