شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی نوعی از دستگاه شیرینگ پک است که می تواند انرژی حرارتی مورد نیاز را از طریق برق (شیرینگ برقی) و یا گاز (دستگاه شیرینگ گازی) و یا هر دو به صورت همزمان تامین کند.  ویژگی دوگانه سوز بودن این دستگاه کار را تا حد زیادی برای افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند، راحت تر کرده است. چرا که بسیار پیش می آید در فصول سرد سال با کمبود انرژی گاز و نیز در فصول گرم سال با کمبود انرژی برق مواجه شویم. بنابراین به هنگام کمبود یکی از آن دو می توان از دیگر انرژی برای راه اندازی دستگاه بهره گرفت.

از آنجایی که بیشتر مواد غذایی دارای تاریخ انقضا می باشند، لذا نحوه بسته بندی آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین هنگامی که از دستگاه های شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات و یا نیمه اتومات، دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تک فاز و سه فاز و دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی عملیات شیرینگ و بسته بندی انجام شود، با توجه به کیفیت بالایی که این دستگاه ها از خود نشان می دهند، می توان از سالم ماندن مواد غذایی  اطمینان حاصل نمود.

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

تقریبا 95 درصد انرژی مصرفی یک دستگاه شرینک پک در کوره آن استفاده می شود. کوره به محلی گفته می شود که به کمک تولید حرارت موجب جمع شدن نایلون شرینک می شود. سپس نایلون جمع شده دور محصول را احاطه کرده و سپس فرآیند بسته بندی شکل می گیرد. بنابراین تولید کننده ها ترجیح می دهند برای کاهش مصرف نیروی این بخش از دستگاه شرینگ پک دوگانه سوز تونلی و یا شیرینگ پک گازی استفاده کنند.

حتما بخوانید!!
3 روش کرونا ویروس که سیاست های بسته بندی را در سال 2021 تغییر داده است!

مزیت استفاده از دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

  • همانطور که مستحضر هستید هزینه ی استفاده از برق مدام در حال افزایش است، لذا در  بسیاری از صنایع، افراد برای تامین انرژی حرارتی و نیز گرمای مورد نیاز، به دنبال راهی هستند تا بتوانند مصرف انرژی مورد نیاز خود را با کمترین هزینه تامین کنند. لازم به ذکر است که دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی با اتصال به گاز شهری می تواند انرژی مورد نیاز خود را تامین کند.
  •  این دستگاه از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.
  • از دیگر ویژگی های این دستگاه قابلیت کنترل میزان حرارت مورد نیاز در تونل دستگاه است.
  • از ذیگر مزیت های استفاده از دستگاه شیرینگ دوگانه سوز تونلی که بسیار کاربردی و حائز اهمیت است، توانایی  رسیدن به دمای مورد نظر در کم ترین زمان ممکن می باشد.
  • از طرفی دمای تولید شده در تونل از ماندگاری بالایی برخوردار است. این ویژگی برتای اکثر صنعتگران بسیار پر اهمیت است. چرا که در این صورت علاوه بر کاهش هزینه سوخت می توانند میزان راندمانو بهره وری خود را بالا ببرند.

مزیت استفاده از دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

نکات مهمی که در خرید دستگاه شیرینگ گاز سوز باید به آنها توجه کرد؟

چنانچه برای صنعت خود به یک دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی احتیاج دارید، باید پیش از تهیه آن باید به چند نکته توجه کنید:

  • حتما به محدودیت های فضای خط تولید یا مکانی که می خواهید دستگاه را در آنجا قرار دهید، توجه لازم را داشته باشید.
  •  به ابعاد، وزن و اندازه دستگاه مورد نظر خود توجه ویژه ای را داشته باشید.
  •  سرعت مورد نیاز برای بسته بندی محصولات خود را مورد توجه قرار دهید.
  • به هنگام  نصب و راه اندازی دستگاه حتما از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید.
  • به  خود توجه خاصی را داشته باشید و بر اساس خط تولید یکی از مناسب ترین نوع از دستگاه شیرینگ پک تونلی را تهیه کنید.
حتما بخوانید!!
6 دلیل که شما به یک دستگاه شیرینگ پک نیاز دارید

 

سخن پایانی

شرکت های مختلفی در زمینه ی تولید انواع دستگاه شیرینگ فعالیت می کنند که البته کیفیت کار آن ها با هم متفاوت می باشد. همین امر موجب شده تا در این عرصه بین تولید کنندگان رقابتی شکل بگیرد. البته وجود انواع شیرینگ پک ها موجب شده تا  مشتریان برای تهیه دستگاه مناسب مورد نیاز خود دچار دغدغه و نیز سر در گمی شوند.

به همین دلیل شرکت شایان صنعت تلاش نموده است تا با تولید دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی با کیفیت تمامی دغدغه های مشتریان را تا حد امکان کاهش دهد. کارایی بالا و استفاده از به روز ترین تجهیزات در ساخت دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی موجب شده است تا بسته بندی های مختلف انجام شده با این دستگاه بسیار محکم و البته با دوام باشند.

کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب برای دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی، ویژگی های مختلف ساختاری و ظاهری در ساخت دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تک فاز و سه فاز که توسط شرکت شایان صنعت ساخته می شود، باعث شده است تا محبوبیت و آمار فروش آن بسیار بالا برود. شرکت شایان صنعت با تولید دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز و دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات و نیمه اتومات کیفیت بالایی را در این زمینه متناسب با نیاز های مشتریان ارائه نموده است.

علاوه بر این بسیاری از شرکت های تولید کننده ی دستگاه شیرینگ یک ظرفیت برای تعداد عملیات شیرینگ با دستگاه مورد نظر را معرفی می کنند. البته در واقع تعداد آنها از میزان گفته شده نیز کمتر خواهد بود. چرا که در هنگام رسیدن به ظرفیت نهایی، دستگاه دچار مشکلاتی می شود. اما شایان صنعت با دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی توانسته است، به کمک کیفیت بالایی که ارائه می کند، ظرفیتی بسیار بالاتر را برای عملیات شیرینگ در نظر بگیرد. این یعنی مشتریان و شرکت های خریداری دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز تونلی می توانند از ظرفیت نهایی این دستگاه بدون آسیب رسیدن به اجزای مختلف آن استفاده نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *