دسته‌بندی نشده

لیبل شیرینگ چیست؟

لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل شیرینگ

در جواب این سوال باید بگویم که؛ لیبل شیرینگ برای نصب لیبل نازک pvc توسط دستگاه لیبل شیرینگ با حرارت و یا انقباض کردن می باشد. این لایه نازک امروزه دیگر به صورت بی رنگ نمی باشد. جنس این لایه لیبل شیرینگ مخصوص می باشد؛ میتواند از دیگر موادی همچون  PETG،OPP، PLA و یا EPS باشد. برای تبلیغ و معرفی بهتر محصول از حالت تک رنگ بودن خارج شده و شایسته کالای دارای رنگ و لعاب شده شما می باشد. که لیبل شیرینگ نام دارد و به جای استفاده از رول های نایلون شرینک ساده از این لیبل ها استفاده می کنند.
لیبل شیرینگ بهترین روش پوشش دهی ظروف پلاستیکی پت و شیشه ای است. این لیبل ها ضد آب بوده و در رطوبت تغییر رنگ نمی دهد. بسته به نوع استفاده این پوشش ها می تواند سراسری و یا حتی در بخشی از محصول مانند دستگاه شیرینگ بطری مورد استفاده قرار گیرد.

 

این دستگاه برای تمامی محصولات شما مناسب  می باشد زیرا آن را بسیار شکیل تر می سازد و باعث جذب مشتری می شود. نحوه کارکرد دستگاه لیبل شیرینگ بسیار ساده می باشد.

منظور از لیبل شیرینگ pvc همان پوشش های پلاستیکی دور بطری های سس، شیر، آبمیوه، شامپو و دیگر محصولات است. شیرینگ pvc به دو علت عمده مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل اول، حفظ بهداشت محصول و جلوگیری از نفوذ هرگونه میکروب و آلودگی به درون آن است. دلیل دوم، ایجاد یک بسته بندی زیبا و چشمگیر به منظور جلب نظر مشتری و افزایش فروش کالاست. در واقع به وسیله شیرینگ پی وی سی می توان پوشش هایی جهت بسته بندی محصول تولید نمود که علاوه بر محافظت از محصول در برابر عوامل خارجی، باعث جذابیت بصری و جذب مشتری نیز می گردند.

حتما بخوانید!!
دستگاه شیرینگ کابینی

انواع دستگاه لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل شیرینگ را می توان به سه نوع؛ دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم بندی نمود. نوع دستی بیشتر برای کسب و کارهای خانگی مورد استفاده است و در دسته ماشین آلات صنعتی قرار نمی گیرند. اما نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به وفوردر صنایع مختلف مورد استفاده اند.

نحوه کارکرد دستگاه تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک لیبل شیرینگ

نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در سرعت و تعداد اپراتور لازم برای کار با دستگاه تفاوت دارند. در نوع تمام اتوماتیک لیبل ها به شکل رولی روی دستگاه قرار می گیرند و دستگاه به محض رویت محصول، لیبل را به اندازه مناسبی برش زده و به صورت غلاف بر روی آن قرار می دهند تا وارد بخش حرارت دهی دستگاه شود. در نوع نیمه اتوماتیک، برش زدن لیبل به صورت دستی انجام می شود و به صورت دستی توسط اپراتور بر روی محصول یا کالای مورد نظر قرار می گیرد.

نکاتی که در خرید لیبل شیرینگ باید رعایت کنیم؟

در هنگام خرید و انتخاب دستگاه لیبل شیرینگ لازم است به برخی مسائل توجه کنید. در مرحله اول لازم است بر اساس نیاز و شرایط واحد تولیدی خود یکی از دو نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک انتخاب نمایید.

معمولا تعداد اپراتور لازم برای کار با دستگاه نیز در مشخصات فنی دستگاه ذکر می شود. پیشنهاد می شود حتما از تعداد اپراتور درج شده استفاده نمایید تا بتوانید به خوبی و به صورت ایمن از دستگاه استفاده نمایید.

به هنگام خرید، ابعاد دستگاه و ابعاد کوره را نیز به دقت بررسی کنید. ارتفاع دستگاه باید با محصول مورد نظر شما متناسب باشد.  میزان صدا و لرزش دستگاه نیز می تواند از جمله پارامترهایی باشد که لازم است به هنگام خرید به آن توجه کنید.

حتما بخوانید!!
لیبل شرینک اسلیو

ولتاژ ورودی، ولتاژ مصرفی و وزن دستگاه نیز از دیگر مواردی است که معمولا در مشخصات فنی این دستگاه ها قید می شود.

 

مزیت های لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل شیرینگ یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه لیبل زن است

دارای تونل حرارتی ویژه جهت سرعت کارکرد بالا

سادگی در جابجایی دستگاه به علت داشتن چرخ های ویژه

دارای میز ترافیک گردان انتهایی جهت تجمع محصولات لیبل خورده

دارای ایزولاسیون (پوششی در بام برای جلوگیری از نفوذ آب) ویژه جهت جلوگیری از اتلاف حرارت از طریق تونل

دارای تابلو برق جدا

رنگ الکترواستاتیک

سیستم حرارتی ویژه جهت تونل حرارتی

دارای کانوایر(جزئی از سیستم های انتقال و ذخیره سازی مواد در صنعت است) ویژه جهت جلوگیری از ریزش محصولات در حین حرکت

کاملا بدون لرزش و ایجاد صدا های اضافی با بدنه بسیار محکم

دارای دفترچه راهنما شامل مراحل ، روش های نگهداری ، تعمیرات  ، عیب یابی و لیست قطعات یدکی و نقشه برق

مواد و قطعات مصرفی الکتریکی ،مکانیکی از نوع مرغوب

 

لیبل شیرینگ

 

     برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

سوالات متعدد

  1. کیفیت فیلم شیرینگ پی وی سی چگونه قابل شناخت است؟

شفافیت بالا، براق بودن، بوی مطبوع و چاپ پذیری مناسب از ویژگی های یک نایلون شیرینگ باکیفیت می باشد.

  1. انواع لیبل شرینگ کدامند؟

لیبل شیرینگ درب، وسط، تمام بدنه، تمام بدنه و درب از انواع این نوع پوشش می باشند. از لیبل شرینگ همچنین می توان به منظور بسته بندی چند محصول به صورت پک یا بسته های چند تایی استفاده نمود.

  1. دستگاه لیبل شیرینگ برای چه محصولاتی مناسب می باشد؟

این دستگاه در صنایع مختلف و برای لیبل زدن بر روی محصولات مختلف از جمله مربا، عسل، سس، آبلیمو، انواع داروها و مواد بهداشتی مانند شامپو ها و درب مواد شوینده ها و …. مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند نقش مهمی در ارتقا کیفیت لیبل انواع محصولات در صنایع مختلف ایجادکند

حتما بخوانید!!
عوامل موثر در بسته بندی شیرینگ

 

مشاور فروش و شرایط فروش دستگاه لیبل شیرینگ

شایان صنعت یک نام آشنا در تولید دستگاه شیرینگ پک با کیفیت و با قیمت مناسب حتی اقساطی تحویل فوری و نصب با ما درارتباط باشید. شرکت شایان صنعت در زمینه طراحی و مشاوره و ساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آماده همیاری با متقاضیان گرامی میباشد . دستگاه های لیبل شیرینگ ساخت شرکت شایان صنعت ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. دستگاه لیبل شیرینگ شایان صنعت با بهره از تکنولوژی روز دنیا و با خدمات نصب، راه اندازی و پشتیبانی حرفه ای، می تواند آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.7/5 - (53 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *