دسته‌بندی نشده

دستگاه شیرینگ آب معدنی

دستگاه شیرینگ آب معدنی

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک یکی از دستگاه های بسته بندی می باشد که عمدتا به عنوان بسته بندی دوم (Secondary Packaging) یا نهایی (Final Packaging) محصولات در خط تولید قرار می گیرد. به وسیله این دستگاه محصولات مختلف درون نایلون های مخصوص (Shrink Film) قرار داده می شوند و با اعمال حرارت تعریف شده نایلون یا فیلم شیرینگ دور محصول جمع شده و محصولات را در بر می گیرد. در حالت کلی دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک به صورت تونلی و کابینی طراحی می شوند.

امروزه بسیاری از کارها به وسیله ی دستگاه ها انجام می شود که در راحت کردن  کار نیروی انسانی نقش بزرگی دارد که دستگاه شیرینگ آب معدنی در گروه این دستگاه ها قرار گرفته. به وسیله دستگاه شیرینگ آب معدنی می توان محصولاتی مانند، نوشابه، دوغ، آب معدنی و دلستر را که درون بطری بسته بندی می شوند به صورت چند تایی شیرینگ پک نمود.

این دستگاه ها در انواع مختلف:

1 – نیمه اتوماتیک 

2-اتوماتیک

3-تمام اتوماتیک

طراحی و تولید می شوند که باعث سرعت بخشیدن به عملیات تولید می شوند و تا حد زیادی کار را آسوده کرده است . و شما می توانید با توجه به ظرفیت خط تولید و نوع بسته بندی مورد نظر از میان آنها انتخاب نمایید. در دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک قسمت ردیف کن وجود دارد و بطری ها را در چینش های 3*2 و 4*3 قرار می دهد. در بعضی از مدل های دستگاه از نیم کارتن برای بسته بندی استفاده می شود ولی در دستگاه شیرینگ پک آب معدنی جدید امکان بسته بندی سرعت بالا بدون نیم کارتن نیز وجود دارد.

حتما بخوانید!!
کاربرد سیم ارت چیست؟

 

مزیت دستگاه شرینک پک آب معدنی

با ورود این دستگاه به صنعت بسته بندی تحولی در این زمینه رخ داد. این دستگاه مزیت ها و ویژگی های بسیاره را دارد.ویژگی بارز آن، سرعت بسیار بالا در بسته بندی نسبت به سایر روش ها، قابلیت دیدن محصولی که در بسته بندی قرار دارد، پایین بودن هزینه ها، غیر قابل نفوذ بودن توسط گرد و غبار، انبار آسان و سریع، بسته بندی محکم، سرعت در جابجایی، نداشتن محدودیت در اندازه و ابعاد بسته بندی، چند بعدی بودن و بسته بندی حرفه ای و زیبا ی محصول اشاره کرد.

 

دستگاه شیرینگ آب معدنی

ویژگی دستگاه شیرینگ آب معدنی نیمه اتوماتیک

سرعت این محصول وابسته به اینورتر است و تنظیمات را انجام می دهد. کاربرد آن در بسته بندی محصولات با تعداد کم و متوسط می باشد. این دستگاه نیز دارای نوار نقاله است اما باید محصولات را بصورت دستی روی موار نقاله قرار دهید. سپس دستگاه محصولات را به سمت تیغه ی دوخت هدایت کرده و با فشار دادن شاسی برش فیلم انجام می شود. این دستگاه به کمک برق کار می کند و برق مصرفی آن سه فاز و 380 ولت می باشد.

 

ویژگی دستگاه شیرینگ آب معدنی تمام اتوماتیک

این دستگاه از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که آن را از انواع مختلف آن جدا می کند. نوع تمام اتوماتیک این دستگاه بسته بندی های محصولات را به صورت دسته دار انجام می دهدو این کار باعث جا به جایی راحت تر محصولات می شود. همچنین در اندازه های مختلف، طول و عرض و ارتفاع نوع محصول مورد نظر، قابل تغییر می باشد.

حتما بخوانید!!
عوامل موثر در بسته بندی شیرینگ

به یکی دیگر از مشخصات آن میتوان به داشتن موتور گیربکس دور متغیر و دو اینورتر اشاره کرد. طراحی بهینه ی المنت ها و نوار نقاله ای که در آن به کار رفته است باعث می شود که از هر پلاستیک در هر ضخامتی کاربرد داشته باشد. اینکه دستگاه انعطاف پذیری است باعث ویژگی آن شده است. ویژگی دیگر این محصول این است  که تا حد ممکن به صرفه بوده و هزینه ها را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. از مزیت های عملیاتی آن می توان به بهینه کردن مصرف انرژی و دقت و نظم بالا در بسته بندی اشاره کرد.

 

قیمت دستگاه شیرینگ پک آب معدنی

دراین مقاله اطلاعاتی در رابطه با  قیمت دستگاه شیرینگ پک آب معدنی در اختار شما می گذاریم. این دستگاه ها دارای قیمت های متفاوتی است که بنا  به مدل آن تغییر می کند. برای مثال قیمت دستگاه های نیمه اتوماتیک بسیار پایین تر از دستگاه تمام اتوماتیک یا اورلپ می باشد.

 

 

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *